Liseberg

Heeeeey babys, sitter i husbilen nu. igår iallafall vakna vi på morgonen av att de regna. pissigt tråkigt. men de verkade skina upp senare så vi åkte buss in till liseberg och vi hade tur för de blev sol där:) men de va skitmycket folk och långa köer. vi va där iallafall till klockan tio. vi va väl hemma runt halv tolv och då hade jag grymt ont i fötterna.
Och idag klev vi upp runt tio och åkte in till liseberg typ halv två. Ännu mer folk idag. värdelöst. så vi stannade inte så länge utan gick ist på stan och kollade. åt donken och glass:) jag hittade en väska jag vill ha. får se om jag införskaffar mej den i sundsvall. och även en parfym. men köpte inget idag. sen tog vi bussen hem och va hemma runt åtta tror jag. så nu sitter jag här, och  imorgon blir de att åka hem. elr inte hem för vi kommer nog stanna på en camping en natt till. ist för att sträck köra hela vägen.  och förresten, jag åkte uppskjutet idag. hyffsat stolt. micke ville banga ur men jag tvingade honom:) ville åka frittfall också men de va så jävla mycke kö så vi orkade inte.
får se om jag hinner blogga imorgon, men nu har jag massa andra bloggar jag måste läsa


Pussssssss

Kommentarer
Postat av: My

Oh va kul med Liseberg :D

2009-08-13 @ 23:07:51
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0