Dålig uppdatering på sista tiden? jaa

okej, jag har uppdaterat allmänt jävla pissigt nu på sista tiden. förlåt bäbisar<3 men jag ser ju att ni läser ändå:) ni älskar mej. aa iallafall då så drog jag till birsta o träffade sötaste dannyboy. vi gick där ett tag o kollade massa. haha han tyckte inte de va så kul när jag drog runt han på typ gina, hm, bikbok och massa. stackarn. sen drog vi upp till mediamarkt för han skulle kolla på spel så vi va där ett tag. sen drog vi till lj och han ville visa sin nya dator så jag va uppe hos dom ett tag. sen drog jag till michis o träffa henne o jackie. jag o michis käkade sen drog jag hem. så sitter här nu iallafall. shoppade en söt kofta idag. bloggar strax igen, då kmr de massa bilder. pinky promise

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0