-

Okej, jag berättar väl om rättviksresan nu då:) men bilder får ni i ett annat inlägg okej?

Tisdag: åkte till petter och maria, där petter fixade med husvagnen och jag och kristin kollade på;)

onsdag: Sen klockan två på natten hämtade vi maria och klockan tre åkte vi. sov i stort sätt hela vägen, men när de va runt sju mil kvar vaknade jag, och sen skratta jag typ hela tiden för kristin va jättekissnödig och vägen va jätteguppig! runt åtta på morgonen kom vi fram, då åkte vi först till statoil men dom hade ingen toalett så då åkte vi till campingen men alla toaletter är ju låsta om man inte har en blipper, och de hade vi ju inte eftersom att vi inte bodde på campingen, tillslut hittade vi iallafall en olåst toalett. sen gick jag, evelina och kristin o kollade på campingen, sen somna vi en timme och sen vare massa upprop och tillslut fick vi iallafall en plats. alla åkte och handlade medans jag och kristin checkade snygga bilar och sånt;)  på kvällen va väl alla hyffsat trötta så vi satt i förtältet och snackade mest hela kvällen, jättemysigt!

torsdag: jag och kristin gick in till stan och kollade, de va ju typ marknad där på torget så vi kollade o checkade läget där:)
sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde. men sen iallafall så grillade vi och sånt, på kvällen satt vi inne i husvagnen och spelade kort och såg på film, 

fredag: på dagen gick jag och kristin och badade i poolen sen dusha vi och sånt, på kvällen gick vi och sminka oss och bytte om till klänning, sen blev de parken med petter, maria och markus. jag och kristin dansade med petter och markus;) sen runt ett köpte vi langos och gick till husvagnen, de va hyffsat svårt att hitta i mörkret men vi lyckades;)
så vi satt där o käka langos o grejjer, sen så somna vi iallafall

Lördag: på dagen åkte vi pontiac me petter o maria o cruisade runt i stan, o de va då jag o kristin bestämde oss att nästa år skulle vi ha en egen cheva, haha lycka till med de(Y) vi har inte bestämt vem som får köra den men de löser sig;)
sen på kvällen gick evelina, maria, niklas och petter till parken medans jag och kristin satt i husvagnen och spelade kort och åt godis;) sen kom dom hem med langos till oss;) 

Söndag: vi klev väl upp runt halv tolv och packade, sen klockan ett så åkte vi hem, jag petter och maria tog pontiacen och evelina niklas och kristin tog den andra bilen. kom väl hem runt sex elle nåt sånt.

Aa de där väl va lite av de som hände i rättvik, kommer inte ihåg allt nu:p hade iallafall hur kul som helst och håller på att föra över alla bilderna nu:) så bilder kommer väl ikv elr imrgn, 

nån bloggläsare som va i rättvik då?:)


Puss 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0