--

Nää nu har jag druckit upp mitt te och tänker faktiskt slå av datorn och lägga mej och smsa. faktiskt så äre så!
aa, om nån vill veta så smakade theet (stavning på de nån?) inte gott eftersom att vi inte hade mjölk tydligen, och te utan mjölk liksom hallå? aja, nu ska jag sluta snacka massa skit och gå o lägga mej och smsa med min skitsnygga underbara mobiljävel. joo en sak till. min mobil är typ helt pajj nu också:s får hets, nåt jävla skit har lossnat så man ser massa skruvar och shit, mina knappar som egentligen ska va knallorange är nu vita, för mycket smsande ligger bakom det. dessutom dör den hela jävla tiden, och funkar allmänt seeeepe. aja, if nån va intresserad alltså. men jaa godnatt. ni som har mitt nummer kan ju smsa;) G O D N A T T !


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0