-

Ska snart göra te och sätta mej framför tvn ett tag och smsa och sånt. känner att jag redan nu har ont i benen sen dansen;) haha vill inte ens veta hur ont jag kommer ha imorgon.. skön dag imorgon iaf. börjar tio och har bara två lektioner sen slutar vi. känns iaf tufft att vi " kör igång på riktigt" imorgon. elr riktigt och riktigt. men vi kommer få material och info. men de är ändå liksom lektioner.  ni får bilder nån annan dag:)
men ni överlever nog;)  hehe, aja. imorgon får vi se vad som händer. men om jag inte bloggar runt ett så äre väl för att jag åkt nånstans, och då bloggar jag såfort jag kommer hem;) ska fixa dedär med mobilbloggningen också, och fylla på mobilen=) wee like it;) aja bloggar sen elr imorgon


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0