Tisdag

Heeej=) Alltså gud va jag har blitt dålig på att blogga;o men jag lovar jag ska bli bättre=)
heh imorse snozzade jag en timme utan att jag kmr ihåg de;o Klev upp typ halv sju och fick stressa lite men jag hann med allt eftersom att sannas mamma var så snäll så hon skjutsade oss. Aja, kom ti skolan iaf och hade handledartid.
sen fysik som vi hade fett roligt på;o haha tack vare joel. sen franska som är totalt värdelöst-.- Sen typ matte, lunch, so och idrott. vi hade beeptest på idrotten där man testar konditionen. & eftersom att jag har lika bra kondition som ett kylskåp så klarade jag mej inte särskilt länge. Haha de va 24 nivåer och jag klarade till nivå 2:u Hade kunnat fortsätta men orkade inte:p heh, sen kom jag hem o då åkte vi ti birsta för jonas skulle köpa nå jävla skor till fotbollen. sen gick vi ner ti cubus för jag vart tvungen att köpa sånadär ballerina strumpor. ni vet sånna som är formade som ballerina skor så de inte ser ut som att man har några strumpor på sig? sånna köpte jag iaf. Sen åkte vi o tjockade sibylla=D Sen hem, har faktiskt gjort massa läxa, stoolt. Sen såg jag på ugly betty och desperate. Bästa programmen. funderade på att se christine men är så jävla trött på morgonen så då hade jag vart död om jag sett de:p Så nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner under täcket och smsa ett tag.



Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0