Onsdag

Heeej^^  Igår när vi lämna tillbaka filmerna hyrde vi en till:u den hette 2:37, den va ganska bra, inte den bästa filmen jag sett men den funkade, sen såg jag på massa tv och sånt, vi somna typ två inatt elr nåt, hehu:u vaknade tolv o då åt vi frukost o grejjer, Nu håller ulrika på me alla sina läxor, men de är sol o värsta fint väder så jag tror vi ska klä på oss o gå ut snart elr nåt. läju gå ti konsum o köpa x-ray;) Ulrikas katt ligger här bredvid mej o sover, första ggn den vågar kma nära mej;o

Imrgn ska tiina färga mitt hår sen åker jag nog till tilda på kvällen för att ta bussen hem tidigt på fredag morgon, och förhoppningsvis är jag blond då:) Men nu ska jag byta om..


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0