Fredag=)

Heeejsan, hade inte tid att blogga igår men jag berättar lite om gårdagen nu ist=)
Ulrika hade en lektion så hon åkte ti skolan, medans jag låg hemma o sov:u tänkte igentligen duscha men va så fasligt trött så jag sov en timme ist;) Klev upp runt halv elva. käkade frukost & skrattade lite åt ulrika, hon läste nämligen baksidan på leverpastejsförpackningen, och läste att de innehöll nåt me grisfett elr va de nu stod:p och svamp! hon äter inte svamp, har aldrig ätit och kmr aldrig äta. Tror hon fick sig en liten chock när hon insåg att den goda leverpastejen innehåller svamp, stackarn"/ hehu;u sen satt hon o sa att hon tyckte leverpastej va äckligt för dom där minismå svarta prickarna som är svampen, som förövrigt inte smakar ett piss... Och jag försökte säga att de smakar likadant som för fem minuter sen då hon tryckte i sig en macka. Aja nu äter hon inte leverpastej nåmer.

Sen hoppade jag in i duschen och sedan sminkade jag mej och fixade mitt vackra gulacpdamphår, och packade ner alla sakerna, sen tog vi bussen ti tilda och ulrika åkte ti sin mamma, skönt att jag fick mottagning på telefon igen=) Sen i kalix så fixade jag en blogg till min kusin, matilda, www.matildasberg.blogg.se De ska inte va ett s därimellan igentligen men de blev nåt fel tror jag:P men aja, fixade hennes header och allt sånt kul. Fattade ingenting först om hur man gjorde men sen gick de liite bättre;) Sen på kvällen blev vi sugna på kladdkaka så vi cyklade (!) in till "stan" och köpte kladdkaka o grädde=) Sen åkte vi hem och tjockade de=) aja sen gick vi och la oss, eftersom att jag vart tvungen att kliva upp skit tidigt.
Tilda väckte mej typ halv sju elr nåt och då klev jag  upp och sminkade mej och sånt, sen vid åtta åkte vi till bussen där sabina lämnade av mej, Sen satt jag på bussen tills klockan 6 då jag äntligen va framme-.- Skitsegt o sitta på bussen hela dagen, men.. Hade tur iaf så jag fick sitta själv hela tiden=) Va skitorolig att nån skulle ta väskan som jag la där bak för den va så stor... Men den va kvar när jag kom fram=) Aa micke o michis hämta mej på busshållsplatsen och sen begav vi oss hem, jag käkade middag och sånt. och nu sitter jag här. Imrgn blir de troligtvis birsta för jag måste ha en ny foundation, och sen åker jag nog till michis, men mamma måste färga mitt hår först för jag vill inte gå ut såhär där alla känner mej;o

Hehu:u liiite långt inlägg kanske men shit the same, bilder kmr väl imrgn elr nåt. Orkar inte leta sladden nu:p
Nu ska jag läsa massa bloggar och kolla på bdb och sånt.


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0