Fortfarande sjuk

heejsan=) fortfarande sjuk... jag hatar att va sjuk! bläää. osså äre värsta fint väder ute nu när jag inte kan gå ut. fuck.
men de börjar bli liiite bättre nu iaf, har inte lika ont i halsen men de kan ju ha nåt me att jag knarkat glass, the och halstabletter. Ska nog snart gå o duscha tror jag. 
på fredag blire åka ti michis om jag mår bättre då. läju slagga där troligtvis, sen på lördag får vi se va som händer.
och om typ 18 dagar åker ja till ulrika, yippie=D och då ska jag bli blond också, elr de är planen;)
jag läju bli typ gul orange elle nåt sånt men skit samma=)
de är första april idag juh=) då äre typ bara april o maj kvar sen äre sommar:D puss på de.
jag har inga bilder att lägga ut, tråkigt"/ nu ska jag hämta en x-ray och slå igång en film.

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0