=)

Heeej=) jag o ulrika vakna typ halv tolv imorse, så vi klev upp o fikade o sminkade oss o grejjer. Sen gick vi ut och gick i typ två timmar. Hehu:u sen gick vi hem o åt, och sen hade vi tråkigt så vi gick ut igen och gick o satte oss på ett dagis o sola i typ två timmar;) de va typ svinskönt, 15 plusgrader:D Aja, sen fick vi värsta idén att vi skulle hyra film o köpa godis, så vi gick ti konsum o köpte asmke godis sen gick vi ti lövbiten i hyrde film, de kostade bara 10 spänn för en film;o så vi hyrde två, en som hette de ofrivilliga och run fat boy run. de ofrivilliga såg vi på för ett tag sen och de va typ den sämsta film jag sett nånsin;o så jävla dåligt. man fatta ingenting heller av den;s och den andra filmen ska vi se sen, nu äre van veteren på tv. så vi ser på de. Imrgn ska jag nog följa me ulrika ti skolan om jag orka:P men hon har bara en lektion så de är chill. Annars kanske jag ligger hemma o sover under tiden;) vi får se hur de blir. men nu är reklamen snart slut så jag ska gå o sätta mej framför tv:en igen. bloggar imrgn.


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0