=)

Heeeeej alla bloggläsare, Matilda väckte mej typ halv elva imorse, va typ jättetrött då, men nu är jag pigg=) vi klev upp och fikade, sen gick jag och duschade o sminka mej och sånt... Sen gick vi till gammelmormor och va där ett tag, sen gick vi ti tildas pappa o hämtade kläder o sånt. Ringde till mamma och fick reda på att de va värsta sol där o grejjer, när jag åkte va de pissväder juh. och de är de här nu. de är liksom snö upp till fönsterkanten;o
Kl 22:05 går bussen till ulrika, drygt att sitta på bussen en timme;o Men aja, sen när vi kmr dit får vi se va som händer, läju sova;) hehe, sen imrgn har jag ingen aning om va som händer, finns ju inte så värst överdrivet mke att göra i den där hålan.. nää nu ska jag kolla på några bloggar och sånt, bloggar sen igen imrgn,


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0