=)

Hejsan alla kära bloggläsare=) De blev lite ändrade planer igår så datan fick följa med=)
Bussen gick kl 8, och jag va framme halv fem;o Liiite segt sådär men.. va jättetrött men sov bara en halvtimme typ.
Satt och smsade, pratade i telefon och lyssna på musik. När jag kom fram stod sabina o kenneth och väntade på mej, så då åkte vi hem till dom. Där vi åt & massa kompisar till tilda kom för hon fyllde ju femton för nån dag sen, GRATTIS=D
sen spela vi buzz, och så på nån film som du hade hyrt, typ vicky blabla barcelona, dedär blablabla ska igentligen va nåt annat tjej namn också, men kmr inte ihåg va hon hette:p
Vaknade typ elva, elr vaknade o vaknade, sabina och lilla voffen väckte oss då. tilda har tagit allt täcke hela natten typ;o
Iallafall, vi klev upp och åt frukost, och fick påskägg me godis i:u taaaaack<3  Nu ska matilda duscha så jag ska passa på att sminka mej och sånt kul, mitt hår ser ju liiite cp ut eftersom att de är typ 10 olika fäger men aja, de märker säkert ingen;u

Hehu, inlägget blev liite konstigt men jag stressar lite för att jag ska hinna sminka mej, Men jag bloggar sen


Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får en kul resa gumman.

Puss

2009-04-11 @ 12:59:13

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0