=)

Heeeysan=) Skön dag idag. börja tio över åtta, hade h-tid sen engelska me nå skit sen svenska, såg bara på film hela lektionen:P sen sluta vi tio över tio, egentligen meningslöst att gå dit:P de va jag sanna o nå till som fick sluta då, för vi hade vart me på nå skit förut efter skoltid och då fick vi "ledigt" nu ist=) så jag drog hem och åt lite, försökte sova men gick inte så jag satt mej vid datorn, nu håller jag på å packar de sista, elr inte allt, sminket o sånt åker ner i väskan imrgn, bussen går fett tidigt så jag måste kliva upp ännu tidigare, buss i tio timmar, usch fyfan, hoppas bara att jag har gratis sms då, så jag kan smsa ti folket;)
Nu äre packning som gäller sen ska jag å köpa avfärgning och en blondering och hoppas på de bästa:P tänkte egentligen inte göra de förrän jag kom upp men om de blir konstigt nu får jag färga de en gång till däruppe:p  nää nu ska jag packa ner resten, får se om jag hinner blogga ikv och då kanske ni får före & efter bilder fårn färgningen;) annars får ni de när jag kmr hem igen, för imrgn kmr jag inte å hinna sen får vi se när jag får tillgång till en dator:p men glad påsk allihopa=)


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0