=)

Heeelllo=) Yeepp skola idag, börja kl tio. elr egentligen åtta men de va idrottsval som jag alltid går på *host*
Så började tio, hade massa lektioner, slöjd två timmar-.- Sen ner på stan me michis, vi gick runt lite. Sen tog jag bussen hem, åt och sånt. prata me tilda i telefon.Så nu äre bestämt. på fredag åker jag. So loong sundsvall. Tio timmars bussresa. de är ju deprimerande att bara tänka på de.Aja, får väl smsa och grejjer i tio timmar;) men batteriet läju inte räcka tio timmar. fuck. Heh, aja.. & dessutom verkar min kära lilla ipod gå sönder, elr mittenknappen trycks in ibland, och tänk om den gör de på bussresan?;o va gör jag då, då kan jag ju inte lyssna, men vi får hoppas att de inte händer...
Förresten så ska jag nog göra en avfärning imrgn, för jag ska ju bli blond för dom som inte visste de:) Sen blire väl o bleka håret litegranna:P så lyckat, kmr väl tappa håret men bla bla whatever.. Hoppas jag får låna jonas sportbag o packa i, för  mina kläder får inte plats i min väska"/ skit också. Näää nu ska jag sitta här ett tag sen kl 9 äre väl nå bra på tv?:)


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0