=)

heejsan=) igår såg jag på marley and me, filmen va ju jättebra och rolig, sorglig i slutet bara=(
satt o prata me alexx i tre timmar i telefon typ, snacka om allt och inget typ. Somna typ halv två.
Idag har jag ingen aning om va jag ska göra. Men vi får se om jag hittar på nåt elr inte;)
Och jag tycker att jag kan avsluta detta grymt tråkiga ointressanta blogginlägg med
4sakerlista:



4 favoritprogram: 
greys
desperate houswifes
två och en halv man
scrubs

4 Saker som jag gjorde igår:
gick på birsta
köpte en tröja
såg på film
pratade me alexx i tre timmar i telefon

4 saker jag längtar till:
SOMMAR
åka ti ulrika på påsklovet
SOMMAR
SOMMAR

4 favoritrestauranger:
vet inte
vet inte
vet inte
vet inte

4 saker på min önskelista just nu:
systerkamera
bli blond
massa pengar
att mitt rum städar sig självt
4 personer jag utmanar:

Alla som vill


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0