=)

Heeejsan, Var typ hur trött som helst när jag vaknade, men de va bara kliva upp o börja sminka mej o sånt. fick sluta en timme tidigare idag, jippie(Y) så va hemma vid kvart över två, och då kom jag på att jag glömt nyckeln-.- Och ingen va hemma, just den dagen då jag glömmer nyckeln är ingen hemma, men alla dom dagar jag har med mej nyckeln så är alltid nån hemma, konstigt?;s sen hade jag inga pengar på telefon hlr, så de va bara att sätta sig i trappen & vänta, o vänta o vänta. Halv fyra kmr dom hem;o kulkul(Y) Vem handlar så länge? vavavava? aja, vet inte om jag ska ti michis ikv elr inte, får se hur de blir me den saken. nu ska jag gå och hämta nåt att dricka


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0