14 september

tänkte bara slänga in ett inlägg lite snabbt o visa att jag lever;) haha. över en månad sen jag bloggade. tiden går snabbt. anyway, skolan är igång igen(y) awesome. typ... har piercat tungan också. i lördags faktiskt. kändes ingenting att göra skiten, men lite värre nu. har jävligt svårt med att äta och prata för tillfället. och tungan är ungefär litegrann som en fotboll nu. bara vänta på att svullnaden går ner. och om 4-6 veckor får jag ta bort läktstaven och byta till en vanlig. kommer förmodligen bli jobbigt när svullnaden går ner och innan jag byter till en vanlig stav för den här staven är ju lång som fan:o men de är fan värt de! nu ska jag försöka sova. börjar ju tio över åtta imorgon, skjut mig någon? haha närå, men typ. äh godnatt!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Helena

Men är det inte toksvårt att äta med något så stort ofromligt i vägen?!? Eller är det soppor som gäller?

/Hella

2010-09-16 @ 12:28:42
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0