Onsdag

Heeeej=) Jävla skitpissväder de är ute! Gud va less jag blir. De är ju avslutning på fredag och de får inte regna då ju..
Men jag berättar väl lite om dagen. Klev upp runt elva och käkade. sen gjorde jag mej iordning och sånt. sen åkte jag och mamma till nå ställe och snackade eftersom att vi bara bråkar hela tiden. Men aa vi skulle väl få en ny tid elle nåt tror jag väl. Men vi shoppade lite också. Jag köpte en bh, en vit. som jag ska ha på avslutningen eftersom att jag inte har nån bh som är helt vit så syns de igenom. men nu har jag de=)
Sen köpte vi hårfärg så de blir att bleka håret sen igen. och ni kmr få före och efterbilder så va inte oroliga. Sen åkte vi förbi mammas kompis jobb ett tag. Jag drack varm choklad:)
Men nu ska jag färga håret. Bilder kmr


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0