ullared

Heeeeej, känns som att de va jättelänge sen jag bloggade, men så länge sen kan de väl inte vara eller?
iallafall så åkte vi till örebro då efter sista inlägget som jag skrev, där sov vi på nån camping. kmr inte ihåg va den hette. iallafall så checka vi in runt elva på  kvällen och jag bestämde mej för att gå till toaletten, för jag hade för mej att den låg alldeles nedanför där vi bodde. så alla sa typ hundra gånger: tappa inte bort dej nu. och jag sa: men nää va tror ni om mej egentligen. iallafall så gick jag mellan massa husvagnar men då hamnade jag i stugbyn typ:s men jag bara tänkte äsch toaletten ligger sääääkert där framme, aa joo jusste. tillslut bestämde jag mej för att vända och gå  tillbaka. men då va de bara ett problem. tror ni jag hittade? näää! faans jävla skit. men efter ett tag så hittade jag våran husbil:) stolt.
igår checka vi in på nån camping i ullared. så vi har shoppat idag. köpte nästan ingenting. tyckte inte de fanns så mycket ändå... men lite saker köpte jag. men de blir nog ullared imorgon också. vi har ganska mycket kvar... så vi får la se hur de blir. men jag saknar sundsvall konstigt nog. och lite av folket där ju! men snart kommer jag hem iaf:) skönt de.
men de blir ju inte så mycket bloggning nu när jag är på semester men vafan de är smällar man får ta;) hihi.
de blir iallafall göteborg om några dagar så man kan ju hoppas på lite shopping där iaf:) aja nu ska jag spela lite musik, dom andra är och badar men jag orkade inte följa med


Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Oh, länge sen man var på Ullared. Vill dit nu. =)

2009-08-08 @ 21:05:55
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad cool header du har :)

2009-08-08 @ 23:49:51
URL: http://haninallafta.blogg.se/
Postat av: Elin

det är grymt roligt att åka till ullared fast typ allt är skit där inne haha!

2009-08-16 @ 08:56:07
URL: http://ewidmark.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0